InfluencAIR podcast néven indított szakmai beszélgetős műsort a StarNetwork influencer ügynökség. Szakembereik népszerű YouTuberekkel beszélgetnek üzleti, társadalmi és hétköznapi kérdésekről.
A nagyjából hetente jelentkező podcast három állandó műsorvezetői a StarNetwork képviseletében Sátori Karolina projektmenedzser vezető, Farkas Dániel szakmai vezető és Sápi Márton értékesítési vezető.
Műsoraikkal mélyebb és az átlagostól kicsit eltérő betekintést adnak a tartalomgyártók életébe, munkájába, gondolkodásába és tevékenységüket egy egészen más oldalról ismerhetjük meg, mint ahogyan saját csatornáikon mutatják be. Jobban terítékre kerül, hogyan is készülnek a műsorok, milyen hatásuk van és az is, hogy ezekből a műsorokból mi az, ami kimarad.
Első beszélgetésük vendége Viszkok Fruzsi, aki 10 év után sem tudja a kommenteket elengedni:
Második beszélgetőtársuk a blogon már emlegetett YouTuber, Magyarósi Csaba, aki szerint az Influencerek gyávasága hosszú távon nem kifizetődő:
Harmadik beszélgetőtársuk Osváth Zsolti, aki furcsa átmenet a tévés és netes celebek között:
Negyedik beszélgetőtársuk Tanulommagam Attis, Dóczi Attila, akinek volt nézője, aki szerint megmentette az életét:
Ötödik vendégük Lady Szomjas, aki alapjáraton bajkerülő, de tud káoszt teremteni:
Hatodik vendégük a Pamkutya duó egyik tagja, Osbáth Borbi, akinek nincs jó üzleti érzéke:
Hetedik vendégük Csonka András, aki szerint nincs olyan élet, amiről minden nap lehetne vlogolni:
Nyolcadik vendégük Nánási Pál, aki vlogger apuka és aktfotós is:
Kilencedik vendégük Zsozéatya, aki zálogba tette a házát egy energiaitalért:
Tizedik vendégük Szente Gréti, akinek hirtelen jött a népszerűség:
Ti mit gondoltok az InfluencAIR podcastről?
--
Tetszett? Kövesd a blogot Facebookon is!